Åhh imorgon!!

Fattar ni vad jag längtar!? Imorgon åker jag till Sunny beach, Bulgarien, med mamma! Kan det bli bättre!? Tror inte det ;) ska bara dränka mig i morots olja och ligga på stranden hela dagarna och bli neger brun ♥ På hotellet finns det självklart internet fast hur det kommer funka vet man juh aldrig, men funkar det som det ska så kommer jag blogga varje dag! Annrs får jag väl i värst fall dra till något internet café eller liknande ;) Vi hörs imorgon innan jag åker!



Här ska jag ligga som en skinny bitch och sola imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-08-02 @ 22:26:39
Postat av: sanna

Hoppas du får det underbart där!! Jag längtar tills vi ska ha filmkväll hihi! :D

2010-08-03 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: