Ålder för tattueringar!?

Den här frågan har jag fått väldigt många gånger av väldigt många olika personer. Så jag tänkte svar på den nu en gång för alla så behöver ingen fråga sen igen..!? ok ?

Min första tattuering som jag har på magen gjorde jag i Thailand för 2 år sedan när jag var 14, min pappa var med när jag gjorde den och han sa inget om de och min mamma visste inget ;) Men hon blev inte så sur när jag kom hem ;) Min andra och tredje gjorde jag för drygt ett år sen, också i Thailand. Och det är den jag har på benet och den i nacken, på benet såtr mitt namn i skriv stil och på nacken har jag "Kärlek" på Thailändska. Min pappa var med den gången också och då visste min mamma fast hon var kvar i sverige, antar att dom inte vile säga emot med tanke på mitt temperament ;) Får ALLTID min vilja igenom u know ;)

Jag ångrar inte mina tettueringar ett dugg och varför skulle jag när jag var helst säker på att jag ville ha dom när jag lät honom sticka mig tusen gånger med en nål lixom!? Så IDAG ska jag göra min fjärde på handleden, ska som skrivet skriva "Special", tycker det passar på mig ;) KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: