Brände 2500 kr! ;)

Nu är jag hemma från stan igen, sitter ensam hemma nu, lite läskigt ;) men jag fick med mig en hel del saker hem från stan i alla fall så det är man juh glad för! ;) Klockan 9 ikväll sen ska jag på bio och kolla på Karate kid med Ebba! Den verkar så grymt bra!

1.Lanza Urban Molding paste. Ett skit bra vax som jag änvänt väldigt länge! har en väldigt god mild doft av äppel! Bra för er som har tjockt hår.
2.Schwarzkopf Osis+ Hairspray. Först gången jag har köpt det, testade i butiken, verkar bra i alla fall ;)

1. Lumene Matifying Primer Against Shine. En lite tjockare kräm som man tar innan foundation, det blir ett bättre grund, inte kladdigt och flottigt. Vi alla som sminkar oss vet juh att efter några timmar så kan det har blivit lite glansigt, usch fyfan va fult det är! Men den här funkar!
2. L'oréal Glam Bronze. En bronzer med lite ljusare nyans som du kan använda året runt! Love it!
3. Transparent Mascara från Make-up store. För er som inte vet så är en transparent mascara en mascara utan någon färg, helt genomskinlig. Den passar jätte både till tjejer och framförallt killar! killar som gillar att fixa sig men ändån inte som ett transluder. Den ger fylighet och volym så att inte fransarna bara står åt alla håll och kanter. köp den!
4. Foundation Borste á la Make-up store. Lite dyr men jäkligt bra kvalite, håller riktigt länge! Äkta hår!
5. Puder borste från kicks. Stor och bra, täcker stora ytor.

1. Gillete Fusion rakhyvel. Här kör vi ingen skabbig dessie-style med en gångs rakhyvlar! Så jävla cheap..
2. The Body Shop DeoDry. 24 timmars skydd, väldigt neutral, ingen perfym eller alkohol. Tips till er som har känslig hy!
3. ACO Soft skin body scrub. Det gäller att skrubba bort all död hy! ;)

Vill först bara säga att jag älskar apotekets produkter! Dem har ett bra pris och bra kvalite! Det är nästan alltid väldigt neutrala produkter, utan perfym och alkohol.

1. ACO Face scrub. En härlig peeling kräm som förnyar huden när den öppnar upp porerna och avlägsnar all döda hudceller!
2. ACO Spotless Daily moisturiser. En oljs fri återfuktare. Skit bra är den och jätte skön att applicera eftersom att den inte inhåller någon olja så blir det inte så flottigt & stänkigt!
3. Formula 10.0.6 DEEP DOWN DETOX. En lermask med lukt av apelsin. Får jätte len och mjuk hy efteråt!
4. ACO Ögoncreme. Finns det något värre än att se trött ut under ögonen...!?
5. ACO Clinidem. Ett väldigt fräscht ansiktvatten!
6. Nivea Visage Clear-up Strips. Som plåster man sätter på näsan, hakan eller pannan som när du sedan sliter bort tar med sig massa död hud och öppnar upp porerna!

Handlade till kuken med! ;)

1. En After shave cooler som gör så du inte får massa röda prickar, den funkar gallant!
2. Speciellt raklödder för kuken eller fittan (fast i mitt fall då ..?), också skit bra! Det är så lent så där nere! ;)

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: