Hawaiian Tropic

Dom bästa solprodukterna heter Hawaiian Tropic, dem fixar den snygga brännan med morots oljan åt dig ;)
Mina favoriter är då morots oljan som gör så att du får en snyggare bränna, snabbare som håller längre, den funkar skit bra! Den andra är en Sun protection SPF 15 som också är hur bra som helst, fast jag brukar inte så ofta använda solskydd, reser rätt mycket till tropiska länder så min hy är rätt van vid stark sol, men det är alltid bra för huden att man ändå smörjer på lite skydd också! Den sista produkten är en lite mindre som du smörjer på läpparna som smakar mango & papaya, mumms! haha, den smakar skit gott och i den är det SPF 25 som skyddar läpparna för att brännas och torka ut. Mina läppar brukar faktiskt bli rätt så röda och sprukna om det är för varmt ute, men inte denna gången! ;)

1 solskydd, 2 morotsoljan, 3 läppskydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: