Jag i tidningen! ;)

Idag var det då som jag var med i tidningen Barometern, som är Kalmar läns största lokal tiding. Hamnade tillochmed på första sidan!! OMG hahah ... Repotaget handlade om just homosexuelitet, hur det är att bo och leva i en sån här liten stad men samtidigt vara öppen! Så ni får ta och läsa den och se om ni förstår budskapet och hoppas ni tycker den är bra och gillar bilderna, riktigt sexy ;) Måste bara säga en grej! haha .. jag gick till ica det första jag gjorde för att köpa tidningen och då säger hon i kassan " Det är du som är på första sidan vah?", "japp". "det var bra gjort, sånt är så instängt här", så jävla bäst! ;) Tänkte slänga upp lite bilder ifrån repotaget så alla som inte bara bor i Kalmar kan läsa den! TTYL





Skriv gärna vad ni tyckte om repotaget sen!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så underbart!

Det är säkert många som har det tungt

som tycker det är skönt att läsa att de

inte är ensamma här i lila Kalmar!

Ha en fin dag!

2010-08-17 @ 12:18:36
URL: http://paulinepousars.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

väldigt bra artikel! bra att det lyfts fram tycker jag. Har en hel del vänner här i kalmar med omnejd som är homosexuella!



jag har en sak att tilläga! en gaykille är oftast din enda riktiga tjejkompis! att blanda killarnas ärlighet med tjejernas fnitter o trams is the shiiiet! har aldrig roligare än med mina gaylords! som vi kallar dem på skämt:P

2010-08-17 @ 12:43:27
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Rebecca

Jag har läst, riktigt bra reportaget, hoppas det är många som inser hur fel det är att behandla homosexuella sämre än vilken annan människa som helst, fegt tycker jag, Det är tur att du står för vem du är, inte många som vågar göra det i Kalmar, ha en toppen dag :) kram!

2010-08-17 @ 13:09:24
Postat av: tipsarNNNN

Vet du vad du borde göra?? Slå ihop med en annan bloggare, de skulle vara så sjukt kul!! Som thaaoleyy.blogg.se ,vet inte om du läser hennes blogg men hon är sjukt galen o rolig. Skrev de till henne oxå!! Det skulle gillas av mig och mina flickor.. o säkert av alla andra med.

2010-08-17 @ 13:43:36
Postat av: Anonym

kan någon länka till internet ? :)

2010-08-17 @ 16:24:12
Postat av: Anonym

diggar idén om thao!! sjukt bra skulle ni va tsm. bra där i repotaget..

2010-08-17 @ 19:16:24
Postat av: Ida Österlund

Fortsätt stå på dig, riktigt bra!

Det behövs här i världen.

2010-08-17 @ 19:24:54
Postat av: Anonym

Riktigt bra blogg!!!

Du är verkligen modig som står upp för dig själv, det ät skitbra!! :D

2010-08-17 @ 19:53:57
Postat av: Fatima

Jocke på första sidan! :O Älskade intervjun!Och så ska det låta!!!;D(Y) Asså jag beundrar dig för att du står upp för den du är! Fortsätt så! :)

2010-08-17 @ 21:36:04
URL: http://fatimasvensk.blogg.se/
Postat av: rebecka

Läste faktiskt om dig idag, mycket stark måste jag erkänna :)

2010-08-17 @ 21:49:18
URL: http://rebeckajj.blogg.se/
Postat av: Bernt

Hej!

Otroligt modigt och starkt av dig! Du är en stark kille!!

2010-08-17 @ 22:30:10
Postat av: Anonym

Läste artikeln idag, riktigt bra! (:

2010-08-17 @ 22:58:15
Postat av: alicia

Jag läste ,

min kompisa bah ,

jag såg joakim idag i tidningen

jag bah: va vart ?

jag fick värsta rycket och köpte tidningen direkt när jag kom hem

jag läste om och om igen

riktigt bra gjrot av dig

i fyran märkte jag dig

jag gå på vasa ,

men iaf när vi hade friidrotts dag såg jag dig hoppa längdhop , du gick i 6:an då

jag sa till min kompis : Du , han som hoppar längd hopp där med rutiga byxor han är cool

sen när du gick i sjuan och jag i femman hade vi samma koridor

jag tyckte du var svinball och typ avgudade dig , haha , jag va en riktig liten nörd

sen när du började i på södra tyckte jag det var synd , för jag ville lära kännna dig

sen nu har dett gått ett par år och jag tycker du är fortfarande cool

och jag ha länge vetat att du är homo , men ha inte brytt mig ,

för alla ska vara sig själva

för jag är mig själv

för jag är verkligen unik

och jag ha några vänner som är bi

och nu när jag såg dit i tidningen blev jag sjukt glad av att du vågade att berätta för oss här i kalmarlän

du är en väldig modig person som jag se upp till

2010-08-17 @ 23:20:04
URL: http://punkdoll.blogg.se/
Postat av: jormungand

Bra artikel =)

Finns en hel del "icke-straighta" i kalmar men vi är väl lite osynliga antar jag. Jag är ju inte straight själv exempelvis, men det är lattjo att du går ut med det i en artikel på förstasidan ;)



/jormungand eller vovin eller andreas rylander. Det är lite vad man känner för ;)

2010-08-18 @ 12:46:08
Postat av: ebba

you rock !

2010-08-18 @ 16:33:27
URL: http://eebban.blogg.se/
Postat av: Rille

Starkt att våga stå upp för dig själv! Fortsätt med det.

2010-08-19 @ 00:54:37
Postat av: sanna

bra att du vågar vara dig själv, läste tidnings saken mycket bra:)

2010-08-19 @ 12:27:34
URL: http://sannalaakso.blogg.se/
Postat av: ellen

bra jobbat, jättestarkt gjort!

2010-08-19 @ 16:40:02
Postat av: ARNE

ÖSTRAN ÄR STÖRRE MOHAHAHA!

2010-08-20 @ 15:50:48
Postat av: Idiot

Tror du det var en slump att din far dog efter detta?

2011-07-07 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: