Last ´Night

TJA!

Dåligt uppdateringen, jag vet, blablabla. Nu är jag vaken och på topp i alla fall! ;)

Nu ska jag försöka komma till punkten varför jag inte gjorde någon uppdateringen igår kväll. Igår under frukosten så stöter vi på 2 svenska, en mamma och hennes dotter tammie, så vi sitter och snackar med dem hur länge som helst, skit trevliga verkligen! Och sen bestämmer vi oss för att vi ska mötas i lobbyn klockan 7 ikväll så kan vi gå ut och käka och sätta och på någon krog senare, så vi möter dem klockan 7 i lobbyn och gå och käkar på något nytt ställe vi inte varit på, det var skit god mat osv .. Efter det känner vi att vi orkar röra på oss efter maten så vi börjar dra oss mot Flower street (huvud gatan) och hittar en krog. Där sitter jag och Tammie och beställer in 2 sex on the beach och 2 New yorker, sex on the beach smakade skit även om det lät bra ;) Men new yorker var skit god! När vi druckit upp det förflyttade vi oss till hotell puben istället och beställde in Tequila och Smirnof ice (stavning?). Då vad klockan 3 helt plötsligt och så kände man sig lite fnittrig också, HAHA! ;) Då vad det time to hit the cheats ...

Tammie & Jag

Mojito! MUMMMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: