Min t-shirt trillade av ..

Nu är vi tillbaks från stranden! Så smart som jag är så glömde jag juh självklart min kamera jävel, fan! Men jag har boostat mitt ego lite ändån med lite ego bilder ;) Snart ska vi möta upp Tammie och hennes mamma ikväll igen i lobbyn så ska vi ut och käka, efter det tror jag nog att jag och Tammie drar till The Corner. The Corner är nog den bästa klubben jag varit på hittills, dem spelar skit bra House musik, mycket dricka och välja på och se är det alltid proppfullt med folk där vilket jag tar tummen upp för! ;) CIAO

Visst har jag blivit brun!? ;)


Kommentarer
Postat av: liindblaads

nice med tatueringen där :)

2010-08-11 @ 18:08:28
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: