Mjukis Overall

Godmorgon!

zzzZzzzZzz

Vaknade precis, vet inte varför jag vaknade så tidigt!? Är sjukt trött men kan inte somna om, kanske är lite nervös inför resan ;) Men nu ska jag i alla fall packa och duscha först och sen ska jag in till stan, käka och växla pengar. Sen blir det hem igen och hämta min lap top och lite annat ;)

Men just nu sitter jag vid datan och kollar lite kläder, funderar starkt på att beställa hem en sån där "Mjukis Overall" dom är på ett sätt sjukt fula men ändå rolig ;) Vad tycker ni!? tror jag väntar tills efter Bulgarien ..


Kommentarer
Postat av: alviida :D

har du råd med en sån, din tönt? :D <3

2010-08-03 @ 10:40:25
Postat av: Malin

Håller med, sjukt ful men ändå lite cool. Skulle dock aldrig ta på mig en!

2010-08-03 @ 12:00:46
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: maja

Jag har en sådan!! Sjukt gräsliga men otroligt mysiga!!! :D

2010-08-03 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: