Ny väska!

HEJ!

Nu är jag hemma igen från stan, käkade på subway, Farligt gott! :) Sen blev det också en ny Fred perry väska ;)
Kan lixom inte gå hem från stan tomhänt! ;O Självklart var det också en massa avundsjuka subbor som skulle glo hela tiden! störande .. Det är bättre dom kommer fram och säger hej istället för att stå där och stirra som en korkad hoe ;)


500 :-

Ny kategori med!



Allt som jag kommer att fota och skriva om den kommande veckan i bulgarien kommer att läggas i kategorin "Bulgarien 2010".
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vilken fin väska :)

2010-08-03 @ 20:08:52
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: lotta

Precis läst tidningen....Inte direkt jättesynd att du är bög jag är ändå 20 år för gammal för dig, snyft.Bara skojar, gift & 2 barn. Tycker det var lite kul att läsa om dig.Inte alla som vågar sticka ut.JAg älskar ALLA som inte är som ALLA andra. Du, det finns visst bögar i Kalmar, har du missat H&M ??? eller Coop Forum rest&café????

Du skulle kunna vara den som åker runt & föreläser om allas lika värde.Det att du ser jäv.... bra ut & har bra självkänsla & självförtroende, sånt gillar man att lyssna på!

Du & jag skulle nog kunna ha en trevlig shoppingtur, haha!

Lycka till med allt! Lotta.

2010-08-17 @ 10:11:02
Postat av: lotta

Pst!

Glömde en väsentlig sak. Du skrev att du gillar smink. Nu råkar det vara så att jag jobbar med detta, kosmetisk tatuering, gå in på min hemsida!!!

www.longline.se

Tjolahopp!

2010-08-17 @ 10:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: