Sex-snack över en fika!

Blev med Maja och Julia, ytterst tevligt! Vi satt mest och snackade om sex, hur värdelösa vissa är i sängen, vissa kan bara inte knulla så enkelt är det, fast jag, jag kan knulla det må jag lova! ;) Men annars så kom vi bara åp att vi alla vill ha en tre-kant (inte med varandra) fitta lixom, finns det något äckligare? tror inte de..  Lite pics ...

Rabarber paj... fast jag åt INGET! My diet u know ;)

Flummmm maja!!

Och fullt seriösa Julia ;)

Jag måste bara skriva av mig: JAG ÄR BÄST, SNYGGAST, HETAST, SEXIGAST, VACKRAST, MODIGAST, POPULÄR, KÄND OCH ALLT SOM GÅR! BÖGEN FOR PRESIDENT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, älskar din blogg!!! :D

2010-08-19 @ 10:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: