Shopping!

Cha Cha all älskade läsare! ;)
Intervjun gick skit bra! Det började med att jag mötte upp reportern (som jag fortfarande inte kommer ihåg nmnet på) uppe på café Nilsson. Så vi beställde in lite fika och bara började snacka allmänt. Det var väldigt avslappnat och bra, on var väldigt trevlig osv. De var lite frågor om allt, politik, mina kompisar och massa anant skit! Men det kommer nog komma med i tidningen om ca 3 dagar elle något, så då måste ni läsa den när eran största idol är med! ;)

Efter det drog jag vidare upp till subway och käkade med pappa och min farbror. Det var skit gott och skit trevligt! Har juh aldrig träffat min farbror innan eftersom att han bor i Salt lake city, USA. Men han var jätte trevlig! Han berättade en skit cool grej! När han gjorde lumpen eller nått sånt skit så gjorde han den tillsammans med elvis presley i tyskland! ;)

Var inne lite snabbt på H&M och MQ också och köpte en jacka och en tröja! Lovely!
Vad tycker ni..!?

H&M 199 :- S


MQ 499:- XS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jättebra blogg!!! Fina saker!!! :D Men när kommer en bild på den nya tattueringen?? :)

2010-08-11 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: