Tattuera, igen!?

Godmorgon!

zzzZzzzzZz

Åh skit va trött man är! Värmen bara suger ut all energi man har ;)

Igår kväll kom vi tillbaks till hotellet jävligt sent, jag och mamma gick runt nästan hela kvällen för att hitta en gay bar här i sunny beach, men någon gay bar hittade vi tyvärr aldrig *snyft*.
Sen har jag ett annat problem också, funderar starkt på att tattuera mig igen, för fjärde gången ;) Vill skriva "Special" på handleden i skrivstil, vad tror ni..!? Om jag ska göra det så gör jag det 1 eller 2 dagar innan jag åker hem för om jag gör den nu så får jag inte bada mer under den här resan vilket suger k*k! Tattueringen kommer bara kosta 60 leva (300 kr), billigt! Aja får tänka vidare på de ..

                   

money, money, money must be funny in a rich man's world ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: