Intervju!

Tjaa hoes! ;) Är hemma nu igen efter jobbet, har inte orkat med så mycket annat än jobbet tyvärr, träffade Becka på bussen, har saknat henne! det var skönt och få snacka lite skit med henne ;) Nu håller jag på och ändrar lite i bloggen. Hoppas det blir bra, men vi får väl se sen när jag är färdig bye bye



Baseball tröja - Jack n´ jones

Just de ja! Var nära på att glömma ;)
Tidningen Barometern snackade jag med idag! Efter det att jag kommit hem från Bulgarien så kommer jag träffa en reporter som ska intervjua mig och skriva ett repotage om hur det är att vara öppet homosexuell i Kalmar och lite tanka och åsikter jag har på samhället idag, great hu? ;) Det är bäst ni läser Barometern .. ;)


Kommentarer
Postat av: Mariam

Va kul! jo är det svårt att vara öppen homosexuell i kalmar?:P



Men aja en fiin blogg :)

2010-08-02 @ 22:01:19
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge ska du vara borta?^^

2010-08-03 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: