Kungarna av pinsamheternas land!

OMG fyfan va roligt det är och se människor bjuda på sig, fast man märker juh att människorna i programet är losers från topp till tå! "biskit" nån äcklig mes som redan efter andra avsnittet vill åka hem..? what a pussy..
Jockiboi "järnminipitten" HAHAHAH kommer aldrig glömma när han visade sin mini pitt med massa äcklig piercingar! nasty...
Dom slänger verkligen bort sin framtid helt och hållet när dom ställer upp i ett sånt program.. SÅ JÄVLA FULA OCH ÄCkLIGA!!!!

Kommentarer
Postat av: alvida. :)

kollade på det igår. du kanske borde ställa upp nästa gång ? :D <3

2010-10-11 @ 08:18:00
Postat av: Bernt

ja det har jag reagerat på varför så många är så intresserad av storleken på könet??Det tycker jag är ointressant. Det är viktigare vad man har innanför som jag tycker är viktigare, och detta järnskrot dom hänger på den är ju totalt nollat tycker jag!!

2010-10-11 @ 15:52:57
Postat av: din bitch från sunny beach

älksling - vad hände med min big brother övertalelse? <3

2010-10-11 @ 21:02:02
Postat av: Bintan

AHAHAH! Kan inte annat än att hålla med dig :-))

2011-01-09 @ 15:43:46
URL: http://bintan.bloggsida.se
Postat av: La Sirène

Skulle aldrig kolla på det. Däremot tycker jag att Jersey Shore är underhållande. Fattar inte grejen med att spotta på folk på det sättet som du gör i detta inlägg. Varför peka ut att du tycker dom är fula och äckliga? Om de nu förstört sin framtid, räcker det inte då som "straff"?

2011-02-01 @ 12:04:32
URL: http://nattstad.se/la_sirene
Postat av: TT

Välkommen till toaklotter.se, sidan som smittar och sprider sig lika

fort som vinterkräksjukan på en bajamaja i Kraków.

Här samlar vi toaklotter från ishotellet i Jukkasjärvi till dassen i Lund.



www.toaklotter.se

2011-02-01 @ 22:16:09
URL: http://www.toaklotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: