Många frågor, många funderingar ....

Många frågar och undrar vad som har hänt, tänkte berätta för er nu så slipper ni hor-ungar sitta och skriva respektlösa kommentarer. Så här ligger det till, just nu bor jag hos mina kompisar sanna och sara eftersom om att min pappa dog den 28 augusti. Det påverkar en extremt mycket, man blir frustrerad, ledsen, arg och besviken. Jag har inte släppt en enda tår än och jag vet inte varför...!? Förmodligen fortfarande i chock. Men jag tänker fortsätta, jag tänker fortsätta gå i skolan, fortsätta mitt liv även om det är jobbigt. Det hade pappa viljat. Han älskar mig och jag älskar honom även om han inte är här just nu, men vet ni vad jag tröstar mig med? Tanken av att vi kommer att ses igen! ♥

Always and forever!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh,så tragiskt.Förstår att du har det jobbigt.Tänker på dej,fast jag inte känner dej.Varm kram.

2010-09-05 @ 14:30:12
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du mår och det är så sjukligt tragiskt. Känns dummt att fråga detta, men varför dog han liksom? Men det är sjukt bra att du är så stark som du är!

2010-09-05 @ 16:17:40
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du mår och det är så sjukligt tragiskt. Känns dummt att fråga detta, men varför dog han liksom? Men det är sjukt bra att du är så stark som du är!

2010-09-05 @ 16:21:37
Postat av: Ewelina Larsson

Joakim du vet att jag finns, du är stark, och du har så rätt för ni kommer att ses igen! Jag älskar dig, och tänker på dig och Tommy varje dag! / din barbie :)

2010-09-05 @ 16:58:47
Postat av: Anonym

Så otroligt sorgligt att Tommy gått bort,han var ju inte så gammal,jag är såå ledsen för att det hänt.Du hade en väldigt,väldigt snäll och omtänksam pappa.Jag tänker på dej och även Tommy.R.I.P TOMMY.

2010-09-05 @ 18:05:23
Postat av: Anonym

Så sorgligt och ofattbart,men så fint du skriver om dej och din pappa.Och vilka härliga vänner du verkar ha i denna svåra stund.Jag kände Tommy,vi umgicks förr,och det är ofattbart att han gått bort.JAG TÄNKER PÅ DEJ JÄTTEMKT NU SKA DU VETA.Jag tänder ett ljus nu.

2010-09-05 @ 18:59:38
Postat av: Anonym

hur dog han?=:(

2010-09-05 @ 20:15:14
Postat av: Fatima

Joakim, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det är kanske bäst att man liksom inte säger så mkt...Jag är väldigt ledsen! Jag är så säker på att han var bra människa, en bra far och jag tror att han har mycket o vara stolt över, tex hans son, DU, som är så stark och modig! Vill inte säga att allt kommer ordna sig o så vidare nu för att jag förstår att just nu är allt väldigt svårt för dig, men det viktigaste är att du fortsätter vara dig själv och jag vet att du klarar det! Du har vänner som finns för dig!...

2010-09-06 @ 22:36:16
Postat av: Julia

Hur går det för dej,jag tänker mycket på dej.Ta hand om dej.

2010-09-10 @ 18:15:21
Postat av: Anonym

<3

2010-09-11 @ 21:55:25
Postat av: Anonym

Beklagar :/ Vila i frid

2010-09-13 @ 16:12:25
Postat av: Andreas

Hejsan Joakim. Jag råkade ut för samma sak som dig, fast jag vet tyvärr inte exakt vad som hände min pappa. Han dog i september förra året, så över ett år sen, de va väldigt jobbigt o motigt, det är det än idag. Så förstå dig. Jobba på, slit gärnet.

2010-10-07 @ 02:09:56
Postat av: Pauline

Hej,

jag var bara tvungen att skriva en rad till dig. Min pappa gick bort i Mars och jag vet inte riktigt hur man ska må nu. Det är som en jäkla berg och dalbana!



Men om du fixat det så borde ju jag också göra det!!

Hoppas du får en fin sommar!

/Pauline

2011-04-21 @ 09:59:44
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: