STOLT!

Jaag är bög så ni vet! :) ska duscha nu byebye!!


Kommentarer
Postat av: Johan - döv och bög

och snygg! ;)

2010-09-04 @ 12:13:48
URL: http://mercid.se
Postat av: Yvonne

Hej, hej!



Jag har funderat på en grej, eller flera grejer egentligen. Det här med hetero och homo. Det är liksom inte det första jag frågar efter i mötet med, för mig, nya människor: ”Vilken sexuell läggning har du?” Jag har inget intresse av att veta vem som ligger med vem och varför. Jag tycker liksom inte det är en stor grej att vara homo – man är som man är och sen är det inget mer med det. Under solen – i alla fall under ’min’ sol – får alla plats. Jag me’ och du me’.



En annan grej jag funderat på är det här med var människor i allmänhet tror att den sexuella läggningen ’sitter’. Man kan ju faktisk vara impotent, men likafullt har man sin sexuella läggning kvar: En kvinna vill leva med sin kvinna; En man vill leva med sin man (även om det sexuella inte längre fungerar). Så, den sexuella läggningen sitter inte bara bakom gylfen, man har den i hela sig och vill leva ihop med en människa av samma kön, även som äldre när man uppnått en ålder av, låt säga, 100 år.



Ha en härlig helg!



/ Yvonne

2010-09-04 @ 14:13:21
URL: http://modochlust.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mår du,vet inte om det stämmer det man läste i gårdagens kommentarer.Hoppas verkligen inte.Ta hand om dej.

2010-09-04 @ 14:36:24
Postat av: heuj

Bra att du står upp för dig själv!!! :D :D

2010-09-04 @ 15:16:52
Postat av: Malin jkpg

Har det hänt något,eller.Fattar inget av gårdagens inlägg.Självklart behöver du inte svara.kram på dej.

2010-09-04 @ 16:24:10
Postat av: Kristian

Har din pappa dött.

2010-09-04 @ 21:13:04
Postat av: omi

Har du haft dit första sex med en kille än? :)

2010-10-07 @ 15:38:49
Postat av: svenska frun

okidoki

2010-10-26 @ 13:59:28
URL: http://swedishhousewife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: